BroBizz, Ø-kort og Sommerhusejerkort

Læsøfærgen og Læsø Kommune indfører nu en kort-løsning og en BroBizz-løsning for ø-boere og fritidshusejere, som ønsker at rejse til ø-priser.

Der er udarbejdet en folder, som fortæller mere om muligheder og vilkår - klik på linket herunder for at læse mere om, hvordan ordningen fungerer.

 

Kontokunder se her:

Vi er i øjeblikket i gang med en større omlægning af vores bookingsystem, hvorfor enkelte kontokunder vil opleve problemer med onlinebooking.

Hvis du oplever problemer, må du endelig kontakte os pr. telefon på 9849 9022, så hjælper vi gerne.

 

Info om BroBizz:
Vi er blevet informeret af BroBizz om, at man bliver opkrævet de 200 kr. ved bestilling, selv om man anvender rabatkoden Læsøbizz. Første gang man bruger BroBizzen ved Læsøfærgen, får man refunderet de 200 kr.

BroBizz oplever desværre, at mange, der ikke har forbindelse til Læsøfærgen, har anvendt koden Læsøbizz for at få en gratis BroBizz. Dette er BroBizz selvfølgelig ikke interesseret i.

Har man bestilt sin BroBizz inden d. 22/12, er man ikke blevet opkrævet 200 kroner.

 

BroBizzer fra Øresund og Scandlines kan ikke bruges til oprettelse af kundeaftale med Læsøfærgen. Har du en sådan, skal du bestille en ny på brobizz.com.

 

Klik på linket herunder og hent folderen …

> Hent folderen om BroBizz og Ø-kort her > Bestil Ø-Kort hos Læsø Kommune

Ordningen med BroBizz og Ø-kort kan benyttes fra 1. januar, men træder først endelig i kraft fra 1. marts, så der er tid til at få oprettet sig med BroBizz og Ø-kort... …

> Ny kunde? Bestil BroBizz her- privatkunder
> Ny kunde? Bestil BroBizz her- erhverv

Har du allerede en BroBizz, så klik herunder - OBS - du skal bruge både dit BroBizz kundenummer og nummeret på din BroBizz

> Tilknyt Læsøfærgen til din eksisterende BroBizz
Læsøfærgen bruger cookies for at gøre det nemmere for dig at booke billet og bruge hjemmesiden, og så bruger vi cookies til at måle trafikken på hjemmesiden. Du kan altid slette de cookies, der er sat. Læs mere her
Accepter cookies