Ø-kort og BroBizz

Læsø Kommune tilbyder fastboende, sommerhusejere og pendlere et Ø-kort, som giver privatpersoner adgang til rabat eller køb af årskort, hvis man ofte benytter Læsøfærgen.

Rabat til bil forudsætter foruden et Ø-kort også brug af BroBizz.
Du kan hente skrivelsen Ø-kort til Læsøfærgen herunder, hvor du kan læse om mulighederne med Ø-kort og betingelserne for rabat.

Bestilling af Ø-kort foregår hos Læsø kommune på https://www.laesoe.dk/selvbetjening/ansoeg-om-oe-kort. Oprettelse til Ø-priser og tilknytning af BroBizz foregår ved henvendelse til Læsøfærgen

 

Fra 1.januar bliver det også muligt for almindelige kunder at booke standardbilletter på en BroBizz. 

BroBizz´en bestilles her https://my.brobizz.com/order/profile/#/profile. Når du har modtaget din BroBizz, skal du kontakte Læsøfærgen og bede om at blive oprettet som BroBizz kunde. Du skal bruge brevet og Bizz´en i forbindelse med oprettelse, har du ret til Ø-priser, skal du også medbringe dit Ø-kort.
Når Bizz´en er tilknyttet, kan du booke billet via hjemmesiden samt ved personlig betjening i kontorets åbningstid.

 

Vi gør opmærksom på, at Læsøfærgen forbeholder sig ret til at opkræve en udeblivelsesafgift svarende til billettens standardpris, hvis man udebliver fra sin BroBizz reservation. 

Det er ikke tilladt at have mere end én reservation på sin BroBizz til samme dag i samme sejlretning.

Brug af BroBizz er omfattet af Læsøfærgens generelle forretningsbetingelser samt tillægget 
Ø-kort til Læsøfærgen for kunder med ret til Ø-priser.

 

> Ø-kort til Læsøfærgen > Bestil Ø-Kort hos Læsø Kommune

 

 

Min BroBizz virker ikke...

- Har du husket at tilknytte din BroBizz som beskrevet ovenfor?

- Har du mere end én BroBizz, så er det vigtigt, at du husker at booke på den rigtige.

 

- Har du varme i foruden, er det vigtigt at Bizz´en sidder i feltet bag bakspejlet, hvor der ikke er varmetråde.

 

- Er din BroBizz fra før 2015, så skal den måske byttes til en nyere model, da systemet ikke understøtter alle gamle Bizz´er.

 

- Er din BroBIzz løbet tør for batteri, skal den ombyttes hos BroBizz. Læs mere på

https://brobizz.com/hjaelp/godt-at-vide/skal-min-bizz-ombyttes/

> Ny kunde? Bestil BroBizz her- privatkunder
> Ny kunde? Bestil BroBizz her- erhverv
Læsøfærgen bruger cookies for at gøre det nemmere for dig at booke billet og bruge hjemmesiden, og så bruger vi cookies til at måle trafikken på hjemmesiden. Du kan altid slette de cookies, der er sat. Læs mere her
Accepter cookies